سرگردون - قمیشی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

سرگردون ( قمیشی )

از عذاب جاده خسته نرسیده و رسیده

 آهی از سر رسیدن نکشیده و کشیده

غم سرگردونیامو با تو صادقانه گفتم

 اسمی که اسم شبم بود با تو عاشقانه گفتم

با تنم زخمی اگه بود بی رمق بود اگه پاهام

 تازه تازه با تو گفتن اگه کهنه بود دردام

من سرگردون ساده تو رو صادق می دونستم

این برام شکسته اما تورو عاشق می دونستم

تو تموم طول جاده که افق برابرم بود

شوق تو راه توشه ی من اسم تو همسفرم بود

من دل شیشه ای هرجا هر شکستن که شکستن

 زیر کوه بار غصه هر نشستن که نشستن

عشق تو از خاطرم برد چه نحیفم و پیاده

تو رو فریاد زدم و باز خون شدم تو رگ جاده

نیزه ی نم باد شرجی وسط دشت تابستانون

تازیانه های رگبار توی چله ی زمستون

نتونستن نتونستن جلوی منو بگیرن

 از من خسته ی خسته شوق رفتنو بگیرن

حالا که رسیدم اینجا پر قصه برا گفتن

 پر نیاز تو برای آه کشیدن و شنفتن

تو رو با خودم غریبه از خودم جدا می بینم

خودمو پر از ترانه تو رو بی صدا می بینم

اون همیشه با محبت برای من دیگه نیستی

نگو صادقی به عشقت آخه چشمات میگه نیستی

پ . ن : بروبچ اینو هم قمیشی خونده هم داریوش

قمیشی :

Download

 

داریوش :

http://parsaspace.com/files/1868414884/?c=913



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк